حلول ربیع الاول مبارک باد
حلول ربیع الاول مبارک باد

حلول ماه ربیع الاول مبارک باد

آغازربیع وبرکات است امشب

پایان صفر؛أخذ برات است امشب

دادیم بشارت ب نبی باصلوات
زیرا که بهارصلوات است امشب




فرارسیدن

ماه ربیع الاول

 

، ماه شادی و شادمانی برای شیعیان را

 

به شما محب اهل بیت (ع) تبریک عرض می کنم


حضرت محمد (ص) فرمودند:

هر کس حلول ماه ربیع را به من خبر دهد، من بهشت را به او مژده خواهم داد.
حلول ماه ربیع بر شما مبارک

 


بشارت باد بر شما اتمام ماه صفر و حلول ماه ربیع الاول،

ماه شادمانی و سرور اهلبیت (ع) و پیروانشان مبارک باد.

در ربیع الاول،این ماه خجسته، نسیم سحری جان مایه عشق را به گستره خاکیان می فرستد.

جوانه های تبسم لب ها را شاداب از طراوت تغزلی دیگر کرده و

همگی قدوم نوزادی را که سبب آفرینش است تبریک می گویند

که یا محمّد! به جمع خاکیان دوستدارت خوش آمدی!
حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل بیت(ع) مبارک باد.

 



موضوعات: مناسبتها , ,
[ 2 / 10 / 1393 ] [ 19 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 1356 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
feri 6:36 - 1393/10/5/5
با عرض احترام باید بگم حدیث رو اشتباه نوشتی اصلش هرکس به من خبر دهد است وهدف از این حدیث تبریک نبوده
پاسخ:سلام تشکر اصلاح شد.

محمد 23:30 - 1393/10/2/2
سلام لینک شدین
پاسخ:سلام تشکر

آرمیتا 22:16 - 1393/10/2/2
سلام ... حلول ماه ربیع الاول بر شما مبارک ... لینکنون کردم با افتخار.... اگه مایل بودید سر بزنید....
یاحق
پاسخ:سلام ممنون عزیزم

چشم انتظار 20:44 - 1393/10/2/2
سلام...
عیدت مبارک عسل
پاسخ:تشکر عزیزم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )