تنها من عاشق گرمای نگاه تو نیستم
تنها من عاشق گرمای نگاه تو نیستم

 

تنها من عاشق گرمای نگاه تو نیستم؛
ببین!
پرنده ها هم، به هرجا که می روی، کوچ می کنند!
دلم برای تو به هر سو پَر می کشد!...
سلام امام خوبیها...
مولای من!!
یوسف زیبای زهرا!!!

شنیده ام از ما دلتنگ ترے براے آمدنت..
شنیده ام دل نگرانِ مایے..
شنیده ام گریہ مے کنے براے ما..
کے تمام مے شود..
غروب هایے ک "دلِ" ما "گیرِ" دلتنگے ات است آقا؟؟ تسبیحی بافته ام،
نه از سنگـــــــ....
نه از چوبــــــــ....
نه از مرواریــــــــد...
من
بلور اشکـــــــهایم
را ب نخ کشیده ام..
تا برای ظهورتـــــــان دعا کنم..



موضوعات: دلنوشته , ,
[ 11 / 3 / 1394 ] [ 7 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 387 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )