سلامت می کنم هر صبح
سلامت می کنم هر صبح

 

سلامت می کنم هر صبح
می دانم که پاسخ می دهی آقا سلامم را
سئوالی گر کنم من
بشنوم از تو جوابم را
چه خوشبختم
که دارم همزبانی مثل تو آقا
کلامت
دلنشین‌، شیوا
نگاهم با شما
تا بی نهایت را تماشا کرد
چه راه روشنی در پیش رو دارم
چه خوشبختم
که من دست گدایی
سوی تو آورده ام آقا
که سرتا پا تویی رحمت
و چرخ روزگار ما
به دستان تو می چرخد
چه خوشبختم
که تاج افتخاری مثل تو
بالای سر دارم
به دل مهر تو
بر لب نام زیبای تو را دارم
چه خوشبختم
که فکر و ذکر و هوشم
روز و شب
مشغول یاد توست
نفس گر می کشم
با عشق روی توست
و می میرم اگر
جان دادن من از برای توست
که مردن زیر زیبا پرچمت
زیباست
زیبا....

 

 



موضوعات: دلنوشته , ,
[ 28 / 2 / 1394 ] [ 14 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 627 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )