مولای من سلام...
مولای من سلام...

 

مولایم سلام

 

  دمی که مرا به سویت خواندی ،مهربانیت مجنونم کرد ،ودمی که مرا از خود برانی خداکند که نیاید...

 

   از زندگیم تنها لحظاتی رازیسته ام که باتو بوده ام ودعا کن نیاید لحظاتی برکه بی تو بگذرد ....

 

 

   دعا کن تاآن دم یارای گام برداشتن داشته باشم که در مسیر تو باشم ولحظه ای که بیراهه رفتم خدا کند که نیاید ....

 

 

  عشق راتنها زمانی تجربه کردم که اشکهایم رابه پای توریختم و کورباد دیده گانم اگر برغیر تو اشک بریزد ....

 

 

   هر غم که بردلم هجوم آورد تو محرم شنیدنش بودی ونفرین بردلم اگردرمان غم هایش رااز غیر تو بجوید ...

 

 

   دریغ برعمری که حاصلش غفلت از تو بود ودعا کن برمن عمری نگذرد که حاصلش غفلت و بی خبری از تو باشد ....

 

 

   نوای «یامهدی»تنها نامی ست که در زیستنم بر من خوش است ونفرین باد برمن اگر غیراز این نام ،نام دیگری راخوش دارم ....

 

   مولای من  از تو می خواهیم دعا کن آن لحظه که بار سفر می بندیم ،کوله بارمان از محبت تو واهل بیت تو تهی نباشد و خداکند پرونده عملمان را سبزینگی امضای تو به انتها برساند ......آمین ...

 

  



موضوعات: دلنوشته , ,
[ 29 / 9 / 1393 ] [ 3 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 806 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )