اخرت من ...اخرت تو
اخرت من ...اخرت تو

 
شاید شما هم دیده باشید در جامعه امروزه این سخنها زیاد شنیده میشه
طرف شیخه.....
خشکه مقدسه ......
افراطیه .......
مثال :
تو یه جمع نشستند دارن غیبت میکنن و میخندن
یهو یکی میگه غیبت نکنید گناه داره بهش میگن برو تو هم با این شیخ بازی هات . . . .
یا....
همه دارن تو یه مهمونی با هم صحبت میکنن صدای اذان میاد
یکی بلند میشه بره نماز اول وقت بخونه 100 تا متلک بهش میگن . . . . .
مثال زیاده اما . . . . .
در جواب این عزیزان باید بگم که . . .
این انسانها که شما صد تا برچسب بهشون میزنین (شیخ......خشکه مقدس....و...)
اینا میخوان فقط گناه نکنن....
به خاطر خدای مهربونشون به خاطر امام غایبشون....
راستی شما هم یه کم فکر کنید
اخه بدجور غرق گناهید و بدتر از اون.....
به گناه عادت کردین.....
و براتون عادی شده .....


موضوعات: دلنوشته , ,
[ 27 / 9 / 1393 ] [ 1 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 889 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
●๋•Mαɳια●๋● 6:38 - 1393/9/28/5
ﺩﻟـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــﻢ ﻫﻮﺱ ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﮐﺮﺩﻩ
ﯾﮏ ﺭﻓﯿـــــــــــــــــــــــــ

feri 4:03 - 1393/9/27/4
مثل اینکه خیلی رنگ صورتی رو دوست دارید بابا چشمام در میاد تا بخونم ولی بقیش خوبه رنگای روشن خیلی چشمارو اذیت میکنه ببخشید که اینقد فضولی میکنم ولی مطالبو دوست دارم
پاسخ:خخخخخ ببخشید عزیزم سعی میکنم یشتر از رنگای تیره استفاده کنم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )