"اللهم عجل لوليك الفرج"
"اللهم عجل لوليك الفرج"

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مولای ما

در هیاهوی آخرالزمان

تنها انتظار فرج

زنده نگهدارنده دل های ماست

برای ما دعا کن

از خدا بخواه در اسارت نباشیم

و فقط بنده خدا باشیم

و در بند خدا

که رمز آمدن توست


 "اللهم عجل لوليك الفرج"

 



[ 24 / 9 / 1398 ] [ 22 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 2179 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
مریم آفرینش 0:06 - 1394/12/29/6
سلام عزیزم ایمیلت رو بگو شکلک بفرستم

مریم آفرینش 16:51 - 1394/11/8/4
سلام لینکت کردم لینکم کن
پاسخ:تشکر، لینک شدین

فروزان 12:43 - 1394/9/16/1
حوصلم سر رفت. خوب پاشو یه سری هم به من بزن...والا http://megalink.ir/

سپیده 12:20 - 1394/9/16/1
سلام
به من سر بزن و با یه عالمه وبلاگ و وبلاگ نویس آشنا شو...امتحان کن

ehsan 21:15 - 1394/8/13/3
سلام حال شما خوبه؟
یک نفر از دوستان شما رو معرفی کردن گفتن نویسنده میخوایید
من حاضرم همکاری کنم.

الهه 21:33 - 1394/6/19/4
الهی و ربی من لی غیرک
اسئله کشف ضری
و النظر فی امری

خدای من و پروردگار من جز تو من که را دارم
که از وی درخواست برطرف کردن بدحالی خود
و نظر کردن در کارم کنم

لیت شعری
یا سیدی و الهی و مولای
اتسلط النار علی وجوه خرت لعظمتک ساجده

ای کاش میدانستم
ای اقا وخدا و مولای من
ایا اتش دوزخ را مسلط میکنی
بر رخسارهایی که برای
عظمت تو سجده کنان به خاک افتاده اند

یا سیدی
یا من علیه معولی,
یا من الیه شکوت احوالی

ای اقای من
ای که بر اوست تکیه ی من
ای انکه شکایت احوالم را به سویش برم

فراز هایی از دعای کمیل

حماسه ظهور 17:52 - 1394/6/14/6
سلام

اللهم عجل لولیک الفرج

ختم همگانی 1000000 صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عج شرکت نمایید.

لینک شرکت در ختم صلوات

http://campaignzohor.loxblog.com/page/khatmsalavat

صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نگار 12:39 - 1394/4/11/yaranemonji
سلام عزیزم وبت خیلیییییییییییی خوبه اگه با تبادل لینک موافقید لینکم کنید مرسیییییmosighi123.lxb.ir

محمد 14:41 - 1394/4/8/yaranemonji
وب قشنگ و عالی دارید
پاسخ:سلام و تشکر

ﺁﺭﯾـﻮ ﺑـﺮﺯﻥ 22:14 - 1394/3/14/4

گفتم به مـهد ـﮯ(عج) بر مـن عاشق نـظر کن
گفتا تو هم از معصـیت صرف نظر کن

گفتم به نام نامیت هر دم بنازم
گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم

گفتم که دیـدار تـو باشد آرزویم
گفتا که در کو ـﮯ عـمل کن جستجویم

گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن
گفتا به عـهد بندگـﮯ با حق وفا کن

گفتم به مهد ﮯ(عج) بر من دلخسته رو کن
گفتا ز تقـوا کسب عز و آبرو کن

گفتم دلم با نور ایمان منجلـﮯ کن
گفتا تمسـک بر کتاب و هم عـمل کن

گفتم ز حق دارم تمنا ـﮯ سکینه
گفتا بشو ـﮯ از دل غبار حـقد و کیـنه

گفتم رخت را از من واله مگردان
گفتا دلــﮯ را با سـتم از خود مرنجـان

گفتم به جان مادرت من را دعـا کن
گفتا که جانت پاک از بهـر خـدا کن

گفتم ز هجران تو قلبـﮯ تنگ دارم
گفتا ز قول بـﮯ عـمل من ننـگ دارم

گفتم دمـﮯ با من ز رافت گفتگو کن
گفتا به آب دیـده دل را شستشو کن

گفتم دلم از بند غـم آزاد گردان
گفتا که دل با یـاد حـق آباد گردان

گفتم که شام تار دلها را سحر کن
گفتا دعـا همواره با اشـک بصـر کن

گفتم که از هجران رویت بـﮯ قـرارم
گفتا که روز وصـل را در انتظـارم


پاسخ:تشکر شعر زیبایی بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )