آه صادق
آه صادق

 

 سرور من!
غیبت تو خواب از دیدگانم ربوده، خاطرم را پریشان ساخته، آرامش دلم را از من سلب نموده است.
سرور من!

غیبت تو، مصیبتی جانکاه بر سراسر هستی ام فرو ریخته که هرگز تسلی نمی یابم
 از دست دادن یاران، یکی بعد از دیگری اجتماعات را در هم می ریزد بلاهاو سختیها، رنجها و اندوه ها، آنچنان در هم سنگینی می کنند که دیگر اشک دیده و فریادهای سینه ام را احساس نمی کنم.
که هر چه بر اشک دیده و فریاد سینه ام می نگرم، مصیتب شدیدتر و جانکاه تری در نظرم مجسم می گردد که از مصائب قبلی دشوارتر و شکننده تر است!
این ندای صادق آل محمد (ص) و معلم شیعه است و ندای ما فریاد خاموشی است...

 

 

 



موضوعات: دلنوشته , ,
[ 2 / 2 / 1394 ] [ 22 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 941 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )