به جانم قسم كه تو...
به جانم قسم كه تو...

 

به جانم قسم كه تو
همان آرزوى قلبى مرد و زنِ اهل ايمانى كه هر دلى از زيادت شوق او نالة مى زند.
به جانم قسم تو
آن عزّتي هستي که هم ترازي ندارد.
به جانم قسم تو
آن عظمتي هستي که هم قطاري ندارد.
از آن نعمتهاى خاص عالى خداوندي، كه مثل و مانند نخواهد داشت.
به جانم قسم كه تو
از آن خاندان عدالت و شرفى كه احدى برابرى با شما نتواند كرد.
اى مولاى من؛
تا كى در انتظار شما حيران و سرگردان باشيم؟
تا به كى و به چگونه خطابى درباره تو توصيف كنم و چگونه راز دل گويم؟
اى مولاى من
بر من بسى سخت است كه پاسخ، از غير تو يابم.
سخت است بر من از تو بگويم و خلق تو را واگذارند.

*فرازی از دنیای ندبه*



موضوعات: دلنوشته , ,
[ 30 / 1 / 1394 ] [ 23 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 737 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )