آقا این قدر حال می کنم وقتی اینو می بینم
آقا این قدر حال می کنم وقتی اینو می بینم

 
آقا این قدر حال می کنم وقتی اینو می بینم



بعد از نماز عشا توی مسجد نشسته بودم سر جلسه گروهی و داشتم مطلبی را برای بچه های اول راهنمایی که دور تا دورم نشسته بودند توضیح می دادم. همه حواسشان جمع بود الا یکی که محو نوشته ی دیوار پشت سرم شده بود.

انگار نه انگار که نشسته است توی جلسه، خیره شد بود به نوشته. جلسه که تمام شد برگشتم ببینم روی دیوار چه نوشته است که این پسر را محو خودش کرده. دیدم درست پشت سرم کاشی کاری داخلی مسجد است، منقش به اسامی و تاریخ ولادت و شهادت معصومین ع.

رو کردم سمتش با سوالی که توی چهره ام موج می زد، وقتی تعجب مرا دید لبخندی زد و در حالی که با دست اشاره می کرد گفت:
"آقا این قدر حال می کنم وقتی اینو می بینم" اشاره ی دستش را که دنبال کردم دیدم روی دیوار مقابل تاریخ شهادت امام زمان (عج) نوشته شده :
"ایشان زنده اند و در پرده ی غیبت به سر می برند"

وقتی خداحافظی کرد و رفت، برگشتم و دوباره به آن جمله نگاه کردم.
حق داشت کل جلسه را محو همین یک جمله باشد!



[ 29 / 1 / 1394 ] [ 22 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 1255 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
دخمل جیگر 15:08 - 1394/1/30/yaranemonji
خیلی وبلاگ آموزنده ای داری اللهم عجل ولیک الفرج
پاسخ:تشکر نظر لطفتونه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )