فقط يک لحظه بودن را .....کنارت آرزو کردم
فقط يک لحظه بودن را .....کنارت آرزو کردم

 

فقط يک لحظه بودن را .....کنارت آرزو کردم
به دنبالت تمام ِزندگی را ......جست و جو کردم

تو را از مسجد و محراب و گنبد ها و منبرها
تو را در لا به لای پيله ی ِ پروانه بو کردم

تو را از عطر نرگس ...از نسيم ....از شانه ی باران
تو را با هر نَفََس .... افتان و خيزان ...های و هو کردم

تو را در فصل های خالی ام حيران و سرگردان
هميشه با نگاهی دلشکسته آرزو کردم

صدای تيک تاک ساعتِ تکرار را هر شب
درون عقربک های درونم ....... زير و رو کردم

ز بس گشتم و چرخيدم به دورم چرخ زد دنيا
و دنيا ديد با هفت آسمانش ، گفتگو کردم

که شايدخاک ِ پايت را ببوسم عاقبت آقا
که شايد بِشنَوی فريادها را در گلو کردم ...

 

اللهم عجل لولیک الفرج



[ 25 / 1 / 1394 ] [ 11 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 918 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )