انا اعطیناک الکوثر...
انا اعطیناک الکوثر...

انا اعطیناک الکوثر..

پارچه را از روی صورت فرزند کنار می زند. بوی بهشت همه خانه را پر می کند. بهانه خلقت به صورت پیامبر نگاه می کند. او همان دختری است که خداوند وعده ی آنرا به پیامبر داده بوده است. حال و هوای خانه ی ساده محمد (ص) عجیب است، بهترین زنان این عالم تا چند لحظه پیش اینجا بودند، انگار هر لحظه هزار فرشته می آیند و می روند انگار به قدم دختر پیامبر همه عرش را آذین بسته اند. آیه ها به قلب پیامبر فرود می آیند:

 انا اعطیناک الکوثر...

تقدیر الهی اینگونه رقم خورده است که پیامبر دختری داشته باشد بهتر از هرچه در این آسمان ها و زمین است. ادامه نسل نبی باید از صلب ولی باشد و مادر سادات، دختر پیامبر همان کوثر وعده داده شده به همراه علی(ع) پاکترین و بهترین خانواده و نسل تاریخ را رقم بزنند.
وقتی که خداوند به محمد (ص) کوثر عطا می کند یعنی کثرت خوبی ها را روی دامنش می ریزد.


 انا اعطیناک الکوثر...

گوشه گوشه ی این عالم هرجایی که نام دختر پیامبر می آید، خوبی ها سرازیر می شود، درهای رحمت باز می شود و خداوند لبخند می زند، این درخشندگی تا ابد ادامه خواهد داشت و کسی نمی تواند مقابل این نور عظیم پروردگار بایستد. حالا اجر نبی بابت همان زخم ها، نسل از فرزندان رشید است که آنها را "یابن رسول الله" صدا می زنند. حساس ترین خطه ی جهان امروز در دست فرزندان فاطمه (س) و آنها هستند که دشمنان پیامبر را سرکوب و دوستان علی را محبوب می کنند. فرزندان رشید فاطمه (س) از سلسله سادات حیدری اند.
آری کوثر خدا چنان کرد که نسل پیامبر تا قیامت بر تارک تاریک جهان خواهد درخشید.

محمد ص زیر لب زمزمه می کند:
 انا اعطیناک الکوثر..


موضوعات: مناسبتها , ,
[ 21 / 1 / 1394 ] [ 10 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 900 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )