سلام اقای غریبم...
سلام اقای غریبم...

سلام آقای غریبم....چرا خواندمتان غریب؟

مگر تمام شهر جشن برایتان نمیگیرند؟
مگر دعا برای ظهورتان نمیکنند؟

پس چرا غریبی مولا جان؟

غریبی چون ما نامتان را دوست داریم ولی حضورتان را...!
دعا برای ظهورتان میکنیم
اما
مجالسمان درخور و شایسته ی حضورتان نیست
عروسی هایمان جایتان خالی نیست
نامتان را بیشتر از راهتان دوست داریم

از غیرتمان مپرس.....از حیایمان مپرس
از خالی بودن و نبودن جایتان در قلبمان مپرس

بمیرم برای غربتت مولای من

مینویسم مهدی میخوانم غریب.

 



[ 12 / 9 / 1393 ] [ 1 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 1036 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
montazer 17:33 - 1393/9/15/6
تو دنیا از امام حسین (ع) مظلوم تر میشناسید؟
از حسین مظلوم تر اقامون مهدی مولاست...
قربون غریبی ت برم اقا... مهدی (عج) تو دلای ما غریبه... کاش یکم فکر غربت یوسف زهرا بودیم!
پاسخ:سلام تشکر از متن زیباتون .کاملا درسته ای کاش امام زمانمون رو دریابییم.

دانیال گرداب 20:54 - 1393/9/12/3
سلام مطهره خانوم ممنون که سر زدی وب قشنگی داری من تو رو لینک کردم خوشحال میشم لینک کنی منو
راستی ب نظرم اگه بجای مطارب طولانی از مطالب کوتاه که خوندنش راحت تر باشه استفاده کنی وبت جذابترم میشه
یا علی
پاسخ:سلام متشکرم .نظر شما رو قبول دارم اما برای معرفی امام زمان ع نمیشه متن رو کوتاه کرد و مطلب باید کامل و جامع باشه تا هم حق مطلب ادا بشه هم مفهوم باشه .بازم ممنونم از نظرتون و سعی میکنم مطالب رو گزیده انتخاب کنم.خوشحال میشم که دوباره از نظراتتون استفاده کنم.یاعلی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )