کعبه دلها

 

سلام بر تو

ای وادی عشق و معرفت خورشید نیزه ها

حسین بن علی ع

چگونه خواندی خدایت را در عرفه روز خدا و خدایی شدن که هنوز هم که هنوز است نوای ملکوتیش فرش و عرش را به لرزه در می اورد و عطر دل انگیزش شمیم جان را نوازش می دهد.

چه زیبا سپاس گفتی خدا را در عرفه انگاه که گفتی: الحمدلله حمد یعادل حمد ملایکه المقربین وانبی اله المرسلین .

سپاس خدا را سپاسی که برابری کند با سپاس فرشتگان مقرب و انبیاء مرسلشو چه عاشقانه خوش خواندیش : الی و سیدی لا اله الا انت ....ای معبود من معبودی جز تو نیست ....فان دعوتک اجبتنی ...پس اگر بخوانمت اجابتم نمایی ای همه جود و سجود ای انکه هندوهم را زدود . دعایم را اجابت نمود تو را می خوانم ... و از تو دعوت می کنم به قلب من بیا و غرق معرفتم کن .

و چه صادقانه ای:

خدایا قرار ده

بی نیازی را در ذاتم

ویقین را در دلم

اخلاص را در عملم

نور را در دیده ام

و بصیرت را در دینم.

 



موضوعات: دلنوشته , ,
[ 12 / 7 / 1393 ] [ 11 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 2380 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
khobam 13:36 - 1393/10/7/7
سلام
وبتون زیباست
ان شاء الله که موفق باشین همیشه
پاسخ:سلام و تشکر.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )