اولین جمعه ی سال است و به ظهر نزدیکیم و...
اولین جمعه ی سال است و به ظهر نزدیکیم و...


سلام صبر و قرارم

سلام امام مهربانم

هرچه من امروز بغض دارم، آسمان میبارد.

از صبح آسمان هم ندبه گرفته و بارانی میبارد که گویی از بغضی

سرچشمه میگیرد که مدتهاست در خود پنهان کرده بوده.

اولین جمعه ی سال است و به ظهر نزدیکیم و...

نگرانم...

نگرانم این غروب جمعه هم بگویم

دوباره صبح،ظهر،عصر،غروب شد نیامدی...

درختان اگر شکوفه زدند به قانون طبیعت بود!

و گرنه به قانونِ دل، درختان و زمین و آسمان و من همه پاییزیم بی تو...

ای مهربانتر از پدر

چنان بیقرارم که دیگر نبودنت را نمیتوانم ببینم.

این بیتابی آرامش بخش ترین بیقراری زندگی من است و این بغض و اشک زیباترین لحظه های من...

من خوب میشوم...

سر به راه میشوم...

"تو" بیا



موضوعات: دلنوشته , ,
[ 7 / 1 / 1394 ] [ 16 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 1447 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )