وقــــــــــتش نیامده ڪہ شڪوفـــــــا ڪنی مرا
وقــــــــــتش نیامده ڪہ شڪوفـــــــا ڪنی مرا

 

آقا جــــــــــانم مهــــــــــدے فاطــــــــــمہ

 

من، سالهاستـــــــــــــــــ ڪہ میوه ی خوبی نداده‌ ام

 

وقــــــــــتش نیامده ڪہ شڪوفـــــــا ڪنی مرا

 

آقـــــا برای تـــو نہ ! برای خودم بد است

 

هـر هفتہ در گـــــنـاه، تماشـا ڪنی مرا

 

من گــــــــــم شدم آقـــــا

 

؛ تــــــو آینہ‌ای

 

گـــــم نمی‌شوی

 

وقـــــتش شده بیائی و پیــدا ڪنی مرا

 

ایـــــن بار ، فقط ایـــــن بار

 

با نگاه کریمانه‌اتـــــــ ببـــــین

 

شاید غـــــلام خانہ زهـــــــــــــــرا ڪنی مرا

 

ما را نـــــبود چو هدیہ ای در خور او.

بفرست به پیشگاه مهــــــــــدی صلوات

 




[ 7 / 1 / 1394 ] [ 16 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 1024 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )