حال اي ذخيره شده هاي خداوند براي من، بياييد...
حال اي ذخيره شده هاي خداوند براي من، بياييد...

ـ من در رختخوابم بودم، نداي حضرت حجت را شنيدم و در چشم به هم زدني، خودم را به اينجا رساندم؛
ـ نوای دعوت را شنيدم، سوار بر ابرها شدم و با شتاب خود را به شما رساندم؛
ـ زمين زير پايم طي شد، در چشم به هم زدني از غرب عالم به بيت لله الحرام رسيدم؛
ـ  بدون وعده و قرار قبلي با شنيدن طنين صداي امام، خود را به ايشان رسانديم و آماده ي بيعت هستيم...
اين ها کساني هستند که به دستور قرآن عمل کردند و در خيرات بر همه سبقت گرفتند. خداوند آن ها را از شرق و غرب عالم در کمتر از چشم بر هم زدني مثل تخت سلميان به مکه نزد فرزند حضرت رسول رساند.
اين راهبان شب و شيردلان روز، فولاد دل هايي هستند که مردم آن ها را سوار بر ابر، در حال طي الارض و يا سوار بر اسب، در مسير رسيدن به مکه ديده اند.
کلمه ي "خيرات" که در قرآن به کار رفته است، به معني پذيرش ولايت اميرالمومنين است. ياران حضرت مهدي عليه السلام ولايت حضرت علي را با تمام وجود پذيرفتند و در آن بر ديگران سبقت گرفتند، بنابراين خداوند آن ها را از همه جاي عالم جمع کرده است.

"پس به خيرات سبقت و پيشي گيريد، هرکجا باشيد خداوند شما را خواهد آورد(1)"

پي نوشت:
سوره بقره، آيه148.

منبع: سيماي حضرت مهدي در قرآن، سيد هاشم بحراني؛
روزگار رهايي، ص401ـ 428


موضوعات: دلنوشته , ,
[ 7 / 11 / 1393 ] [ 17 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 853 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )