بشارت موعود در کتب انبیاء...قسمت چهارم
بشارت موعود در کتب انبیاء...قسمت چهارم


 موعود اديان

قسمت چهارم

مسيحيان و منجي موعود:

در جاي‌ جاي انجيل‌هاي چهارگانه (انجيل متّي، انجيل لوقا، انجيل مرقس، و انجيل يوحنا) بشارات مختلفي پيرامون منجي موعود و خصوصياتش آمده است.
همچنان كه برق از مشرق ساطع شده تا به مغرب ظاهر مي‌شود، پسر انسان نيز چنان خواهد بود...، آنگاه علامت پسر انسان در آسمان پديد گردد و در آن وقت جميع طوايف زمين سينه‌زني كنند و پسر انسان را ببينند كه بر ابرهاي آسمان با قوّت و جلال عظيم مي‌آيد...
آسمان و زمين زايل خواهد شد، اما سخن من هرگز زايل نخواهد شد، از آن روز و ساعت هيچكس اطلاع ندارد حتي ملائكه آسمان ... لذا شما نيز حاضر باشيد، زيرا در ساعتي كه گمان نبريد پسر انسان مي‌آيد.(1)
... و به او قدرت بخشيده است كه داوري هم بكند، زيرا پسر انسان است و از اين تعجب مكنيد، زيرا ساعتي مي‌آيد كه در آن جميع كساني كه در قبور مي‌باشند آواز او را خواهند شنيد و بيرون خواهند آمد، هر كه اعمال نيكو كرد براي قيامت حيات و هر كه اعمال بد كرد به  جهت قيامت داوري.(2)

1-انجيل متي، فصل 24، بندهاي 27 و 30 و 35 ـ 36 و 45

2-انجيل يوحنا، فصل 12، بندهاي 27 ـ 29

برگرفته از كتاب «بشارت به منجي موعود»
انتشارات مؤسسه فرهنگي موعود
mastoor.ir



[ 30 / 10 / 1393 ] [ 17 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 904 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
سید علیرضا 21:21 - 1393/11/1/3
سلام من سید علیرضا رضوی هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .
پاسخ:سلام اومدم و لینکتون کردم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )