انتظار؛ عملی عبادی یا سیاسی؟! فردی یا اجتماعی؟!
انتظار؛ عملی عبادی یا سیاسی؟! فردی یا اجتماعی؟!

 

انتظار؛
عملی عبادی یا سیاسی؟!
فردی یا اجتماعی؟!

رهبر کبیر انقلاب در نهی دست روی دست گذاشتن و فعالیتی نداشتن و اکتفا به دعا برای فرج میفرمایند:

 "بعضی‌ها انتظار فرج را به این می‌‏دانند که در مسجد، در حسینیه، در منزل بنشینند و دعا کنند و فرج امام زمان ـ سلام ‏اللّه‏ علیه ـ را از خدا بخواهند.
این‌ها مردم صالحی هستند که یک همچو اعتقادی دارند. بلکه بعضی از آن‌ها را که من سابقاً می‌‏شناختم بسیار مرد صالحی بود، یک اسبی هم خریده بود، یک شمشیری هم داشت و منتظر حضرت صاحب ـ سلام ‏اللّه‏ علیه ـ بود.

 این‌ها به تکالیف شرعی خودشان هم عمل می‌‏کردند و نهی از منکر هم می‌‏کردند و امر به معروف هم می‌‏کردند، لکن همین، دیگر غیر از این کاری ازشان نمی‌‏آمد و فکر این مهم که یک کاری بکنند، نبودند."


به انتظار ننشینیم؛

به انتظار بایستیم...




[ 4 / 8 / 1394 ] [ 22 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 698 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
آزران وطن من(سعادت) 8:35 - 1394/8/5/2
بِسمِ الله الرَّحمـ‗َ_‗ـنِ الرَّحیـ‗_‗ـمِ

●•❤هر كار ارزشمندى كه در آن بسم اللّه‏ ذكر نشود ناقص است.❤•●

\"پیامبر صل الله علیه وآله بحارالأنوار(ط-بیروت) ج 73، ص 305\"

اللًّهُـ‗ـمَ صَّـ‗ــلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗‗ـَد وَآلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَدو عَجِّـ‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_ـم

هرکس در جایی بر من درود بنویسند..تا زمانی که نام من در آن کتاب هست

فرشتگان پیوسته برای او از درگاه حق طلب آمرزش میکنند.

\"پیامبر محمد صل الله علیه وآله...الثانی فیض کاشانی

سلام نام زیبای خداست و آغاز کلام

نخست سلام، سپس كلام.

امام صادق علیه سلام.

تحف العقول ص246 لطفا آدرس:saadat52.blogfa.com آزران وطن من نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم


پاسخ:سلام ممنون از توجه و حضورتون ، متاسفانه ادرس وبتون ناقص ثبت شده ، اگه ممکنه ادرس کامل وبتون رو درج کنید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )