من ؟ ما ؟ شما ؟
من ؟ ما ؟ شما ؟

 

 

من ؟ ما ؟ شما ؟

 

مردم نسبت به ظهور امام عصر( ع ) چند دسته اند :

1) برخی بی تفاوتند ، فقط به گذران زندگی کنونی خود می اندیشند .

2) برخی ازآن بی اطلاعند.

3) برخی آن را موهوم و ساختگی می دانند .

4) برخی در حد یک مسأله آرمانی به آن علاقه مندند ولی هیچ اقدامی ندارند.

5) برخی از ترس اجرای عدالت و محکوم شدن خودشان میلی به ظهور ندارند .

6) برخی برای تحقّق آن دعا می کنند .

7) برخی برای تعجیل در انجام آن علاوه بر دعا اشک می ریزند.

8) برخی علاوه بر دعا واشک دیگران را نیز براین امر ترغیب می کنند.

9) برخی بظهور نمی اندیشند بلکه آرزوی دیدن حضرت را حتی برای یکبار دارند .

10) برخی به لزوم زمینه سازی عملی اعتقاد داشته ولی دست خود را بسته می دانند.

11) برخی بدعا برای ظهور ، خودسازی برای لیاقت همراهی با ظهور و زمینه سازی برای تحقّق ظهور اعتقاد داشته و بی صبرانه در این راه گام بر می دارند . 

12) برخی در این راه جان داده و یا جان ناقابل خویش را در طبق اخلاص نهاده اند.

علیرضامزروعی

 

اکنون ای عزیز!  من ، تو ، ما ، شما جزء کدامین گروهیم ؟

 



[ 2 / 6 / 1394 ] [ 16 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 598 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )